Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, May 23, 2009

rempit? hmmm...



salam...

hmm..today's a bz day with abah's x here..KL..so..its just me n ummi handling the shop..such a tiring day..but today is not as bz as last week..with bundles of boxes and lots of customers to be entertained at once making me feel soooo dizzy..and i've got to let some of the customers go without being entertained..huhuu..

di rembang2 senja di kawasan wakaf beruas nie..jelas kedengaran bingitnya sang-sang mat rempit ini meredah jalan raya berlumba..kadang2 seronok juga melihat mereka beraksi di jalan raya..honestly...aku pun suka bawak moto laju2..2 pasal slalu eksiden..muahaha..entah..rase mcm besttt aje boleh potong orang..kikiki..tapi..kalo alang ade..jangan haraplaa bole bawak laju2..mesti pelannnn aje kene drive..sbb kalo x nanti kene leter..hehee..sori yer alangg...alang lagilaa hebatt..bole eksiden sampai tergolek dog sampai ke bawah keta org..wuishh..pengalaman hebatt tuu..akibatnye..dapatlaa aku gune motor wave kesayanganku itu..ehem2..macam retaa aje..hehee..tapi skang angah dah take over motor 2 bawak gi KL..so..'terpakselah' ehemm..aku bawak modenas 2 gi keje..huhuu..motor 2 kurang ckit laju..lagipun makan minyak..anyway..tetap kene hati2 gak kann...iskk..serik gak eksiden dkt 2 bulan lepas..sakitnyee ya rabbiii...nasib baiklaa aku nie muda lagi..cepat sembuh..tapi..effect stil ade sampai skang..huhuu..
sebenarnye nak cite sal lain nie..hehee..panjang lak intro..aku x marah sgt tgk mat rempit 2 sal depa lelaki..mmg asal sifat ganas mcmtu..yg aku menyampah n meluatnye tgk pompuan yg me'monggek' (term koneng..hehe) kat belakang 2siap peluk rapatt2 lagi tuu..berasap kepale aku tgk..huhuu...kalolaa depa jatuh bedebikk time guy 2 buat wheelie ke ape2 skil ke..kan ke bagoss..barulaa tau langit tinggi ke rendah..ingat org pandang depa bagus ke? macam depaaa je ade boifren..isk..aku nie mengumpat ke hape? astaghfirullahh...hmm..disitulah terletaknye tugas kite..macamanaa nak sedarkan diaorang..minah2 rempit nie sendiri..aku sendiri dah kering idea camana nak ubah mereka..hmm..kena cubna dekati mereka dulu rasanye kan? selami hati depa..apa yg depa mahu & perlukan sebenarnye..tapi..aku nie xdela plak member minah rempit..mana nak cari aa..isk2..
oklah..dah kene gi tutup kedai nie..besok aku pasti datang lagi..insyaAllah..:)

No comments:

Post a Comment